Συχνές Ερωτήσεις
Τι είναι το ftinoreuma.gr ;
Ο διαδικτυακός τόπος ftinoreuma.gr είναι μια ανεξάρτητη υπηρεσία σύγκρισης τιμών στην ελληνική αγορά σε συνεργασία με το allazorevma.gr που λειτουργώντας από το 2015, βοηθά τους καταναλωτές να συγκρίνουν τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος. Οποιαδήποτε σύγκριση και ενέργεια κάνετε δεν συμβαίνει στον ιστότοπο αυτό. Πατώντας οποιοδήποτε σύνδεσμο στην ιστοσελίδα αυτή, μεταβαίνετε στον ιστότοπο του allazorevma.gr.
Κατά τη διαδικασία της αλλαγής παρόχου, θα υπάρξει κάποια χρονική περίοδος που δεν θα έχω ρεύμα;
Όχι. Θα εξακολουθήσετε να είστε συνδεδεμένος στο ίδιο δίκτυο. Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας. Το μόνο που θα διαφοροποιηθεί είναι ο πάροχος ενέργειας.
Τι χρειάζεται για να ξεκινήσω;
Αφού επιλέξτε το είδος του τιμολογίου που σας ενδιαφέρει, οι πληροφορίες που θα σας ζητηθούν είναι ο πάροχος και το τιμολόγιο που έχετε σήμερα και η κατανάλωσή σας. Είτε με βάση τον πιο πρόσφατο λογαριασμό σας είτε με μια πρόχειρη εκτίμηση.
Δεν έχω ακούσει ποτέ τον Πάροχο αυτόν. Πως μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι αξιόπιστος;
Ολοι οι Πάροχοι (Προμηθευτές) στην ελληνική αγορά ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου ελέγχονται από το κράτος μέσω της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας. Αυτό σημαίνει ότι, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους υπόκεινται στους ίδιους κανόνες και ελέγχους και λειτουργούν με βάση άδεια που τους έχει δοθεί από την ΡΑΕ. Σε περίπτωση χρεοκοπίας ή εξόδου από την αγορά του Παρόχου η συνέχιση της τροφοδοσίας σας με ρεύμα είναι απόλυτα εξασφαλισμένη. Η ΡΑΕ θα αναθέσει σε άλλο Πάροχο αυτόματα την εξυπηρέτησή σας δίνοντας σας χρόνο να κάνετε την αλλαγή όταν αποφασίσετε την δική σας νέα επιλογή.
Ποιό είναι το πλεονέκτημα που έχω χρησιμοποιώντας το allazorevma.gr;
Το πλεονέκτημα του allazorevma.gr συνοψίζεται στις λέξεις. Ανεξαρτησία, Αντικειμενικότητα και Αξιοπιστία. Η ιστοσελίδα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να έχει ο χρήστης μια ολοκληρωμένη εικόνα όχι μόνο για την αναμενόμενη ωφέλεια του, αλλά και για όλες τις λεπτομέρειες (πχ προκαταβολή, οριακή τιμή συστήματος κ.α.) που πρέπει να γνωρίζει πριν αλλάξει πάροχο.
Τι πληροφορίες μου δίνει στα αποτελέσματα το allazorevma.gr;
Το allazorevma.gr θα σας δώσει άμεσα ένα κατάλογο τιμολογίων διαθέσιμων στην αγορά ταξινομημένα ανάλογα με το συνολικό ετήσιο κόστος τους και την ωφέλεια που θα έχετε σε σχέση με τον υπάρχοντα πάροχο. Το συνολικό ετήσιο κόστος και η ωφέλεια αφορούν τις ανταγωνιστικές χρεώσεις στις οποίες για οικιακούς καταναλωτές συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Δεν περιλαμβάνονται οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις και οι χρεώσεις τρίτων (πχ Δημοτικά Τέλη, Ε.Ρ.Τ.) γιατί αυτές είναι κοινές για όλους τους παρόχους. Συνεπώς, συγκρίνεται μόνο το μέρος του λογαριασμού που έχει διαφοροποιήσεις μεταξύ Παρόχων, ήτοι το ανταγωνιστικό.
Τι είναι η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη και πότε μπορεί να χρειαστεί;
Σε περιπτώσεις που η αλλαγή παρόχου συνοδεύεται από κάποια μεταβολή των τωρινών σας δεδομένων, όπως αλλαγή ονόματος στο μετρητή σας ή αλλαγή τιμολογίου από ημερήσιο σε νυχτερινό, ενδέχεται να χρειάζεται να υποβληθεί στο ΔΕΔΔΗΕ Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (Σημειώνεται ότι η χρονική διάρκεια ισχύος της ΥΔΕ είναι 14 έτη).
Ποια είναι η διαδικασία μετάβασης από ημερήσιο τιμολόγιο σε νυχτερινό
Ο κάτοχος του μετρητή πρέπει να κάνει αίτηση στο ΔΕΔΔΗΕ (απαραίτητα δικαιολογητικά: ταυτότητα, λογαριασμός ρεύματος). Να σημειωθεί ότι σε περιπτώσεις που έχει λήξει η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ισχύς 14 έτη), χρειάζεται να εκδοθεί νέα. Στη συνέχεια γίνεται τοποθέτηση δεύτερου μετρητή νύχτας από το ΔΕΔΔΗΕ στην εγκατάσταση σας. Να σημειωθεί επίσης, ότι η αίτηση απευθύνεται στο ΔΕΔΔΗΕ, ανεξάρτητα αν είστε πελάτης της Δ.Ε.Η. ή κάποιου εναλλακτικού παρόχου. Η διαδικασία έχει κόστος 34€ (συν ΦΠΑ) για τον ΔΕΔΔΗΕ και αμοιβή αδειούχου Ηλεκτρολόγου αν χρειαστεί νέα Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη.
Χρειάζεται να ενημερώσω τον τωρινό μου Πάροχο ότι αλλάζω;
Όχι. Όταν επιλέξετε νέο Πάροχο, αυτός θα διεκπεραιώσει τη διαδικασία αλλαγής μέσω του Διαχειριστή Δικτύου, του ΔΕΔΔΗΕ. Ο νέος σας πάροχος θα σας ενημερώσει για την ημερομηνία αλλαγής και θα φροντίσει να λάβει (ή θα ζητήσει από εσάς) την τελική μέτρηση του παλιού σας Παρόχου. Εσείς δεν θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον παλιό σας Πάροχο – αυτός θα σας στείλει απλώς τον τελικό του λογαριασμό όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή μέσω ΔΕΔΔΗΕ.
Εσείς πληρώνεστε αν αλλάξω Πάροχο μέσω της ιστοσελίδας σας;
Αν αποφασίσετε να αλλάξετε Πάροχο μέσω του allazorevma.gr, εμείς εισπράττουμε μια μικρή προμήθεια από τον νέο σας πάροχο. Η πληρωμή αυτή γίνεται εάν και όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής. Συχνά, ένα μέρος της αμοιβής αυτής το επιστρέφουμε σε σας αφού το εισπράξουμε, στα πλαίσια δικών μας περιοδικών προωθητικών ενεργειών.
Η αμοιβή αυτή μας βοηθάει να συντηρούμε την ιστοσελίδα, να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας, να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και, το πιο σημαντικό, να προσφέρουμε δωρεάν την χρήση του εργαλείου μας στους καταναλωτές.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για το πως το allazorevma.gr κερδίζει χρήματα, πατήστε εδώ.